جدید No picture مشاهده عکس بزرگتر

رابطه تصویر سازی با مفهوم گرایی در فرایند تصویر متحرک

رشته ی  هنر و معماری

پایان نامه برای دریافت درجه کارشناسی ارشد

گرایش : تصویرسازی

فرمت محصول : word

جدید

45,000 تومان

توضیحات

چكيده  :

طراحی گرافیک فیلم های انیمیشن، امروزه به یکی از بخش های اصلی و مهم پیش تولید تبدیل شده است. همانطور که ما در فیلم با مقوله تدوین، موسیقی، صدا و .. سرو کار داریم بخش طراحی گرافیک به همان اندازه حائز اهمیت است. تنوع گرافیک، تنوع فیلم می سازد همانطور که تنوع تدوین یک ساختار جدید به وجود می آورد.

به طور کلی ایده و فکر اصلی است که فیلم را پیش می برد، اما محتوا و فرم هردو در کنار یکدیگر قرار می گیرند و کانسپت و ایده پردازی نمی تواند به طور جداگانه مطرح شود. طراحی گرافیک در حقیقت اساس موجودیت هر فیلم است. یعنی اگر شما در بستر ویژوال و یا بصری برای فیلم نداشته باشید چگونه خواهید توانست فیلم را ببینید؟.

انیمیشن تنها حرکت و متحرک سازی نیست و درکنار آن طراحی، نقاشی، طرح گرافیکی و تکنیک های داستانی و سینمایی را نیز شامل می شود.

 

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                  صفحه

مقدمه .........................................................................................................................................................1

فصل اول: کلیات طرح

1- 1   بیان مسئله.....................................................................................................................................3

1-2   اهمیت موضوع تحقیق و انگیزه ی انتخاب آن ..........................................................................3

1-3   اهداف تحقیق...................................................................................................................................4

1-4   سوالات یا فرضیات تحقیق .........................................................................................................5

1-5   چهار چوب نظری تحقیق ..............................................................................................................5

1-6   روش تحقیق ...................................................................................................................................6

1-7   پیشینه پژوهش .............................................................................................................................6

1-8   روش تجزیه و تحلیل اطلاعات .....................................................................................................6

1-9 واژگان کلیدی ..................................................................................................................................6

فصل دوم- کانسپتآرت و دیزاین

2-1 تاریخچه- تاریخچه و تعریف کانسپت و دیزاین..................................................................................7

2-2 دیزاین- ایجاد ارتباط و تعیین ساختار واحدگرافیکی میان عناصر .....................................................10

2-3 طراحی فضا........................................................................................................................................15

2-4 طراحی کاراکتر...................................................................................................................................19

2-5 تخیل اساطیری در انیمیشن...................................................... .........................................................36

2-6   شخصیت قهرمان..............................................................................................................................48

2-7 هنر" انیمیشن کارخانه ی هیولا ها "..................................................................................................57

2-8 فیلم نامه..............................................................................................................................................79

2-9 فیلم نامه ی مصور...............................................................................................................................81

فصل سوم-تکنولوژی و عرصه ی دیجیتال

3-1 نگه داشتن تاریخ................................................................................................................................89

3-2 کامپیوتر و جادوگر زمان...................................................................................................................94

2-3 از ایده تا اجرا.................................................................................................................................... 98

فصل چهارم هنرمندان

4-1 برونو بزتو.................................................................................................................................101

4-2 دیلن کول.................................................................................................................................103

4-3 رب راپل.................................................................................................................................109

4-4 سهیل دانش اشراقی .................................................................................................................118

نتیجه گیری ......................................................................................................................................121

فهرست منابع ...................................................................................................................................137

گزارش کار عملی ...........................................................................................................................140

 

نقد و بررسی کاربران

هیچ نقدی هم اکنون وجود ندارد

سبد خرید 0 محصول محصول‌ها (خالی)    

سبد خرید من

هیچ محصولی وجود ندارد

ارسال رایگان! ارسال
0 تومان مجموع

پرداخت مشاهده

خانه

محصولات جدید

خبرنامه